Újra emelkedik a csomagkézbesítés ára

A lap szerint az elmúlt fél évben a nagyobb logisztikai cégek 5-10, a kisebbek 10 százalék feletti mértékben emelték díjaikat, de volt olyan futárszolgálat is, amely 40 százalékkal drágított. Ezt a webáruházak közötti erős árverseny miatt nem feltétlenül érezték meg a vevők, ám ennek hamarosan vége szakadhat – mondta a lapnak Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője.

Fotó: AFP

A vásárlók valószínűleg az olyan extra szolgáltatások esetében tapasztalnak majd költségnövekedést, mint például az időablakos kézbesítés (amikor előre meghatározott időkereten belül érkezik a csomag),

a bankkártyás fizetés lehetősége a futárnál vagy a futár telefonszámának elérhetősége, a csomag nyomonkövethetősége.

Ezekért az extra kényelmi szolgáltatásokért a vásárlóknak eddig nem kellett fizetniük, holott a logisztikai szektor az utóbbi időben rengeteg pénzt áldozott az ezeket lehetővé tevő fejlesztésekre – jegyzi meg a lap, hozzátéve: tavaly a magyar vásárlók mintegy

33 milliószor rendeltek terméket online, és ezek 70 százalékát külső logisztikai cég juttatta célba,

ám a kézbesítési díjat a vevőknek sokszor egyáltalán nem kellett kifizetniük.

forrás: vg.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.